CASABLANCA

Twój koszyk 0 szt. za 0

Twój koszyk jest pusty

Reklamacje

Strona główna Reklamacje

Minimalne zamówienie 500 zł.

Ceny produktów widoczne są po założeniu konta w Strefie Klienta.

REKLAMACJE 

1. Jeżeli przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, klient stwierdzi uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego transportu zamówionych przedmiotów, winien poprosić kuriera o protokół reklamacyjny, wypełnić go i zwrócić uszkodzony towar na adres sklepu internetowego tj. "CASABLANCA" S.C. Ewa Nieszporek & Henryk Nieszporek ul. Ludowa 51A, 42-200 Częstochowa, wraz z protokołem podpisanym przez siebie i kuriera, zatrzymując sobie kopię protokołu. Aby reklamacja była uznana należy ją zgłosić w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty dostawy.

2. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 

3. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to już możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zostanie wystawiona faktura korygująca.

Formularz reklamacji